czwartek, 26 lipca 2012

"Sklepik z niespodzianką Adela" Katarzyna Michalak

 Na kolejne przygody dzielnych kobiet z Pogodnej trzeba czekać do wiosny, to 9 miesięcy jak z ciążą może w kolejnym tomie Lidka główna bohaterka doczeka się spełnienia swego marzenia.


 Przeczytałam Bogusię i czułam niedosyt ale po Adeli czuje palące pragnienie przeczytania Lidki.
Adela przebojowa pani radna, ułożona do granic możliwości, wśród mężczyzn Fame Fatale... Życie Adeli jest takie zrównoważone, może dlatego iż jest księgową i zranioną nastolatką przed 20 laty...
Dzięki, swojej cioci Krysi odzyskała swoje życie. Cztery przyjaciółki spotykają się nad sklepikiem z niespodzianką dość często na sabacie... Życie Bogusi przewraca do góry nogami Wiktor Potocki, który przed laty złamał serce Adeli, w ich codzienność wkrada się także Kocia i Igor oraz dziecko, które jeszcze nie narodzone tak bardzo drażni Lidkę, swoje problemy ma Bogusia którą spotyka tragedia.... oraz odwiedza zaginiona Anna...Adela przeżywa swoją osobistą tragedię, która w sumie prowadzi do spełnienia jej najskrytszego marzenia : rodziny, męża i dwójki dzieci Grażynki i Maciusia. Mężczyzny, który ją kocha Janka. Znów poczuje jak silna i potrzebna jest jej rodzina, mama i tata, siostry, bracia i jak wdzięczni będą jej za spełnienie marzeń, ich marzeń.
Pokochałam bohaterki "SKLEPIKU Z NIESPODZIANKĄ" Mam nadzieję, że nie skończy się na tych trzech tomach Pani Katarzyno proszę o jeszcze jedną książkę o życiu tych wspaniałych kobiet

1 komentarz:

  1. Właśnie kończę lekturę i podobnie jak Ty jestem pod ogromnym wrażeniem. Szkoda, że "Lidka" będzie dopiero wiosną.

    OdpowiedzUsuń